Nisa E-day~

Sunday, October 7, 2012







afternoooon peeeps! hai! Holla! Nak kongsikan berita yang gumbira ini. Not me. But my friend!.. ^^,

6/10/2012.. Selamat sudah labmate saya yang sorang ni jadi tunangan orang..Tahniah Nisa! Tak lama lagi jadi Puan pulalah ye.. Hehehe... Rumah Nisa dekat Kajang je. Jadi atas jemputan Nisa sekeluarga, saya dan K.Ena pergi bermalam di sana. Ingat nak bantu mana-mana yang boleh dibantu walaupun hambo ni idoklah ringan tulang mana pun.. hehehe...

Makanya, sehari sebelum hari kejadian, kami pergi ke rumah Nisa. Naik train! LRT dan KTM.. Pheeewittt... Saya bangga jadi anak Malaysia. Murah pun murah.. Cepat dan pantas. Kesesakan manusia tu memang tak dapat nak dielakkan. Tapi yang penting kesesakan lalu lintas tu tak adalah..=D Sampai dekat KTM Kajang, solat maghrib dan jumpa dengan Nisa.. Malam tu, buat aktiviti mengemas dan mencantikkan lagi hantaran cik nisa ni.. Katanya pihak lelaki nak bagi hantaran, jadi pihak perempuan kenalah balas kan? Tema malam tu adalah Hantaran Bajet! Hehehe.. gigih kawan kita ni buat bekas hantaran.. tampal-tampal bunga, maniknya lagi...

Lebih gigih, bila kitorang pun terjebak sama menggubah dan menampal ni! Hahaha... Orang lain yang bertunang, orang lain pula yang dapat banyak info... Ngeee.. sayalah tu.. Best ghupanya! Dekat pukul 2 juga kitorang tidur sebab nak siapkan pula handbukit. Eh, silap! Hand bouquet.. Guna fresh rose. Perghhhhh.... fresh! rose pula tu.. alahai~...

Ok.. In the end? Everything going smooothly! Tahniah Nisa! ^^,




2 comments:

. said...

ingatkan cik sara punya majlis tadi.... hohoho...

misz Levinda said...

tenkiu dear~!! hehe.. :D