Selamat Tahun Baru!

Monday, December 31, 2012

Tinggal beberapa jam sahaja lagi tahun 2012 bakal meninggalkan kita. Dan tahun 2013 bakal menggamit kita. Tak nak berceloteh panjang... Terimalah ucapan dari #gadisberlesungpipit ini..

Selamat Tahun Baru 2013!!

 
Duduk rehat malam-malam..Abah pun berceritalah perihal seorang pekerja abah ni. Bagi saya dia seorang gadis yang comel. Tapi kata abah, gadis itu lebih banyak bermasam muka. Macam tak tahu nak tersenyum dan menyebarkan senyuman. Lalu abah bersuara:
"Muka kalau tak cantik tak apa angah..Asalkan kita sentiasa manis dengan senyuman.."
 
.(^_______________^).

Saya mungkin tak secantik mereka diluar sana, tapi saya harap saya akan sentiasa manis dengan senyuman.. Dan untuk tahun baru yang bakal datang ni..saya nak senyum...senyum sehingga nampak lesung pipit di pipi.. Weee...tak semua orang ada lesung pipitkan?
 
Selamat Tahun Baru 2013
-ikhlas dari #gadisberlesungpipit



0 comments: