Che Det in da House

Friday, March 1, 2013

Siapa kenal Che Det?
Put your hands up!
(^_______^)

Alhamdulillah.. Allah beri jua peluang untuk bertemu muka dengan pemimpin negara yang sangat hebat ini. Beliau seorang pemimpin yang sangat hebat. Pemikiran beliau melangkaui pemikiran pemimpin-pemimpin negara yang lain. Pemikiran beliau yang jauh lebih ke depan membuatkan saya bertambah-tambah kagum.

Sungguh! Biarpun saya hanya berpeluang bertemu muka dalam jarak lebih kurang 50m, tapi itu sudah cukup memberikan kepuasan kepada diri. Sebab, pertemuan itu berlaku di dunia realiti. Bukan sekadar fantasi mainan mimpi.


28.02.2013
Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad telah datang bertemu kami, mahasiswa-mahasiswa MJIIT UTM. 
Datangnya bukan berbual kosong. Tapi datangnya membawa begitu banyak ilmu dan info untuk dimanfaatkan kita semua.
MJIIT Leadership Lecture Series 3.
"Look East Policy and MJIIT"

Kenapa pandang ke Timur bukan ke Barat?
Ingin saya olah lebih panjang, tapi komitmen tugas membatasi segalanya. InsyaALLAH, ada ruang dan waktu akan saya kongsikan segala info bermanfaat yang saya peroleh sepanjang satu jam beliau berucap.


  Till then,
XOXO