Gathering Kami Blogger UTM Aktif

Sunday, March 6, 2011

Assalamualaikum..
Selamat pagi Malaysia!!
Alhamdulillah..dah kembali sihat.. semalam tanpa di duga dan di sangka,kena demam panas.. nanti saya story on the next entrie. Sekarang nak join segmen "KAMI BLOGGER UTM AKTIF". Err..segmen ke ek?pape je lah. Tujuannya adalah untuk mengumpulkan blogger-blogger yang sedang menuntut ilmu di bumi UTM SKudai ini..
Hajat hati insan-insan kita ni adalah untuk membuat gathering blogger UTM..So, let's join guys!!


Nama saya Nor Saradatul Akmar Zulkifli.. But just call me SARA or SARAH..
I am...errr..22 years old..become 23 on this september..=)

Tempat aktiviti yang menarik dalam UTM Skudai?
1st choice adalah tasik UTM sebab dekat dengan my college..hehe..2nd choice balai cerap..3rd choice Dataran Kuasa FKE..(^o,^)

Slogan
"Saya rasa blogger UTM paling sempoi....=)"

done~
Saya nak ajak 4 orang dak kos saya yang juga kaki blogger..cumanya tak sampai peringkat aktif lagilah sebab saya pun tak lah aktif sangat..
So, Aimie, Ana, Aizat n Udi, let's join the gathering!!
Tambahkan kenalan, tingkatkan ukhuwah..

Selain tu nak ajak kawan satu praktikal ngan saya..
Fiq dan Kak Pah..Jom~

Seterusnya mereka yang saya kenal di KTC

Jom3x..meriahkan gathering rakan-rakan blogger UTM Skudai.. 

1 comments:

NadiRah said...

thnks sudi join..
salam kenal.. =)