Karnival Kerjaya Lagi?? Youth Job Fair 2011

Tuesday, March 22, 2011

Assalamualaikum..

Wee...tetiba banyak pula iklan pasal Job Fair atau lebih mesra dengan panggilan Career Carnival muncul dekat wall facebook dan juga laman surat khabar. Atau adakah ini simptom pelajar semester akhir tahun akhir??? Ngee.. Hari tu saya ada kisahkan pasal career Carnival dekat UTM kan? Betapa gumbiranya saya menabur resume ke booth-booth company yang ada... hehehe..Tak ingat? Ala..tak pe3x..meh sini.

Tapi ada teman-teman yang drop komen gtau tak dapat nak turut serta sebab jauh. Tapi tak pe, kali ni saya nak share pasal ini pula.

Youth Job Fair 2011

Anjuran Kementerian Sumber Manusia
Bertarikh :- 25hb sampai 27hb Mac 2011
Bermula dari jam 10am sampai 8pm.
Bertempat di:- Dewan Tun Razak 1, PWTC KL.

Nampak gayanya yang ini tak dapatlah saya nak pergi juga.. Jauh..Jadi, kepada kawan-kawan dan sahabat handai yang dok area selangor tu, tunggu apa lagi? Spend your weekend di sana.. Bawa resume banyak-banyak sket. Tak ada resume? Tak pe..boleh belajar,. dekat internet ada banyak..

Eh, almost 3pm..dah lebih pun.. nak buat FYP pula..kena baca bahasa microC yang super pelik tu. Tinggal less than a month je lagi untuk siapkan projek akhir ni.. Wish me luck ok! Cari kerja tu, cari juga.. tapi projek mesti mahu siap kalau tak, macam mana nak grad nanti?? *wink

** Ada info berkaitan Graduation day untuk batch saya nanti. khabarnya, majlis konvokesyen will be held on 24th September until 27th September. Few months je lagi.. Ganbatte ne! Siapkan projek! 

0 comments: