Berubah ke?

Friday, May 25, 2012


Annyeong..\(^o,^)

Salam Jumaat u olls.. Heee.. apa yang berubah? Tak ada apa yang berubah. sama je.. Macam mana dulu, macam tulah sekarang.. Dah tu bila nak berubah? Bila nak keluar jenjalan, berubah lah kejap.. hahaha... Transform...

Apa yang berubah? Heee... penampilan je.. Dari kebudak-budakkan kepada imej dewasa dan matang.. Selama ni tak matang ke? Eheh.. matang pada corak pemikiran tapi tidak pada penampilan.. Kenapa?

Perghhhh... siyesly, saya tabik dengan gadis-gadis di luar sana.. Rajin giler lilit-lilit palo.. Saya? aigooooo... malas amat. Tapi, bila mood rajin datang tu, lilitlah juga pashmina ke kepala. Masa tu nampaklah...
"Wahhhh...comel juga aku pakai pashmina, idaklah nampak macam budak sekolah menengah je.."

Eheh.. masuk lif, tekan butang naik sendiri. Sekian...

Tapi, jangan sampai jadi mangsa fesyen ye adik-adik, kakak-kakak, mak cik-mak cik.. Tutup aurat bukan tutup kepala semata-mata. Haaa... eh, jujur! Rimas betul saya tengok orang pakai tudung dengan bonggol tinggi atas kepala tu.. Tak berat ke kepala tu ek? Hahaha...

Saya pernah baca, Kalau tak salah haram ke berdosa ntah pakai sesuatu yang menyerupai bonggol unta tu. Kalau rambut memang dah panjang, sanggul jadi tinggi, tak buleh nak buat apolah kan? Tapi jadi masaalah bila kat pasaran memang terjual dah anak tudung with bonggol unta tu..heee....

Eh, apa isi khutbah Jumaat hari ni ek? sayup-sayup je saya dengar.. 

p/s : Balik jap lagi nak pakai tudung apa ek? Bawal? Ke lilit pashmina? Ke sarung tudung segera tu je?? EHeh.. 
 



3 comments:

nur anis said...

tudung segera je senang...cepat..kemas..:)

Kaca Lensa said...

mengikut keselesaan klw jalan jauh.. huhu.. nk balik gak.. bleh hilangkn seketika stress di u.. wink2..

girlfriendsgf said...

Just need to update your fashion, come and visit us at http://girlfriendsgf.blogspot.com/