Rak Basikal

Thursday, June 7, 2012

Haaa... Ingat buku dengan bekas bawang je ke simpan dalam rak? basikal pun boleh!..
Jimat ruang. Dan yang paling penting tersusun. Dannn... buat kita rasa nak kayuh basikal hari-hari. Tak percaya? Jom jeling-jeling tengok..


Haaaa... Amacam? Dah percaya? Rak basikal di salah sebuah sekolah di Jepun. Practikal! Limited space with maximum number of bicycle that can store inside it.. Comel kan? Ok.. sambung buat kerja balik..



4 comments:

nur anis said...

wahhh..hebat..

Asmara said...

Betul. Bukan basikal je ada rak. Kereta pun sama. Rak kereta lagi best padahal buat kat bangunan kedai tepi jln je pun tp sngat canggih. :p

Citarasa Rinduan said...

kalau kat malaysia, sukar... orang kita lebih suka bawak keter

Kaca Lensa said...

teringin nak g ganu, nak tengok parking bertingkat tu.. wink2**