Ber "VLOG" di SEDENAK bersama BEN ASHAARI dan CHE MAT GEBU

Tuesday, March 15, 2011

Phewit..Assalamualaikum semua.. Dok uat pe petang-petang ni? Saya? Baru je lepas buat assignment. Memandangkan telah deactivate fb, maka di sinilah tempat saya lepak petang-petang.. Ada yang rindu dekat saya ke sebab menghilang terus dari FB?? hehehe.. sabarlah ye.. nak menenangkan jiwa dan rasa. Masuk hari ni dah hari ke-3 saya cuba bertahan dari mengaktifkan kembali fb. Bila ingat balik peristiwa tu, rasa membuak-buak je. Still tak bleh terima apa yang berlaku tu.. Tak pelah.. tahan sat rasa rindu pada fb tu.. Lepak dekat blog ni pun ok apa?? Hehehe..tapi kuranglah income dari SAYs.my dan kuranglah juga nak ping post kat FB..(-_____-)

Eh, eh..melalut pula.. sebenarnya nak tunjukkan kat korang semua hasil dari gathering di SEDENAK tempoh hari.. saya ada story dekat entrie ni. Mungkin agak lambat untuk saya postkan hasilnya.. Bukan apa, sampai saat dan tika ini saya tak berjaya lagi melihat VLOG itu sepenuhnya. Korang nak tengok? meh singgah sini.

Ada orang tanya saya apa itu VLOG? Err..actually saya sendiri tak pasti. Mungkin gabungan VIDEO + BLOGGER = VLOG. Contohnya macam VLOG yang dirakamkan di rumah Che Mat Gebu ni. Kedua-dua watak utama adalah BEN ASHAARI dan CHE MAT GEBU yang mana dua-duanya adalah blogger tegar.

Dan yang penting, ada saya juga di situ.. Kih3x..nak promote diri sendiri juga.. tak malu kan?? 

Kalau korang perasan, VLOG ni dipublish di 1tube.my bukan youtube.com ok..

Jadi, rakan-rakan semua, perkenalkan inilah YOUTUBE versi MALAYSIA.. 1tube.my adalah bukti kejayaan anak Malaysia dalam meneroka satu lagi platform perkongsian video. Ayuh terjah di sini.. Awal-awal ni memanglah tak banyak video lagi tapi, siapa tahu dengan sokongan kita sebagai rakyat Malaysia 1tube akan menjadi gah seperti youtube.. Jom terjah video ini..


7 comments:

akufakhrul said...

wahhhhhhh!!bestnya...xdpt join ritu,,hehee..jauh sgt..

Unknown said...

kak tetap teringat tang kita sebut ramai2...

terima kasih 1 tube.my..
(sat......diam lama sikit, tarik nafas)

bye.......

Sunah Sakura said...

VLOG ni pengganti entry kat blog..dalam bentuk video..kalo biasa kan kita taip2 je semua benda dalam entry kan? ni taip2 versi cakap pulak..hahaha~

ntah pape yang akak explain..-_-"

Kasawari said...

jurukamera byk tertumpu pada blogger2 UTM.. femes ler pasni.. mintak otograf.. hehe

Cik Sara said...

@Fakhrul
Tak pa..nanti kalau depa gathered dekat tempat3x yang berdekatan, sila terjah..=)

@Kak Ayu
Hahaha..part tu memang kelakar.. tapi saya tak berjaya lagi tengok hasilnya di 1tube.. tengah syok tengok tetiba video stream not found.. lemah tol..~

@Sunah
Owh..mcm tu ek.. Ok Kak Sun, jom kita buat Vlog edisi UTM Skudai.. Tasik UTM macam dah indah sekarang..hehehe

@Kasawari
Phewit...nak kena jadi femes lebih dari kasawari ni..hehehe

Sis Lin said...

haii cik sara..jumpa di sini di sini...heheheh

Mmg best kan..cuba sebut ramai2... TQ 1 tubee.my...byeeeeeeeeee

Dda Ly said...

xreti lg nak join vlog nih..ataupon mungkin saye segan kot?? hihihi

meh ke rumah..
~ketinggalan zaman~
keep in touch ye..♥♥♥