I'm doing this!

Wednesday, July 11, 2012



Eheh...nampak ke?? halus je kan? pepandailah ek nak besarkan macam mana pun.. Nak pakai contact lens(?) ke, kanta pembesar ke, apa-apa jelah termampu...
Tapi, apa yang nak di khabarkan hari ini...saya tengah buat menatang ni!
Macam hebat je kan? Sedangkan toolbox je..ahahaha... yang gambor toolbox tu tak mau letak!

Live from AMDI, USM Pulau Pinang,
Bandar Putra Bertam, Kepala Batas...

Psssttt::// Semalam balik rumah sat! Tidoq kat rumah sendiri yang ala-ala home sweet home tu.. Lepas tu pagi tadi, vroooommmm to BERTAM.. Keretaku lari gagah berani.. Oooopppsss...salah statement! Kereta abahku lari gagah beraniii...hahahaha... Hari ni dengan esok buat macam kereta sendirilah kejap ek kereta abah tu..ahahaha...=D
 




3 comments:

icee-yah said...

Buat coding mathlab ke awak?:-)

Rasp said...

oooohhhhh penang ....
rindunya nak balik kampung....

LELAKI INI said...

pening kepala tengok