Yeay! Dah pasang pelita!!

Tuesday, August 9, 2011


Haa.. tudiaa... Kat teratak bonda ni, saya dah pasang pelita..  Nak pasang kat ghumah sendiri, kena tunggu lagi 2 minggu lah.. Lambat lagi..So, ayuh ambil mood raya..walaupun puasa tak pernah penuh sejak akil baligh, tapi raya tetap raya.. Hahaha.. Bukan sengaja, tapi dibolehkan. Hahaha...

Eh, bukan nak cerita pasal puasa yang dah lama tak penuh tu.. Tapi nak kongsikan kisah pelita raya di blog saya.. Yeay!!  Jom main bunga api..


Nak juga? Pergi minta dekat budak nakal. Terima kasih ye budak nakal.. Kongsikan cara nak tambah widget pelita ni.. Pas habis raya nanti, buat widget lain plak neh.. hehehe..

Laa..dok buat apa lagi? Klik je budak nakal.. Automatic new tabs..hahaha..adios~




4 comments:

SiBudakKurus said...

semangatnya dia nak raya :-)

aimie amalina said...

alololo...comeinye!hehehehe

✿....rossa alina....✿ said...

RASA MACAM RAYA LA PLAK..HUHUHU..

TP NAK PASANG BETUL2 LA KAT RUMAH..HEHE,.. ;P

shafiqabdshukor said...

wooo. nak gak la...